luni, 29 noiembrie 2010

Urban Decay - Review Naked Palette

Urban Decay Naked Palette
Preţ: £27 (www.debenhams.com)

Urban Decay e una dintre firmele mele favorite de makeup. Am observat în timp că UD are anumite produse în care excelează (gen vestitul primer pentru ochi UDPP), dar are şi produse care nu impresionează cu mult faţă de restul. Oricum, e bine să realizaţi faptul că fiecare firmă de cosmetice are produse best sellers (produse care se identifică cu imaginea brandului, gen: UD cu UDPP, MAC cu fardurile de ochi, Bobbi Brown cu gelurile de tip eyeliner, MUFE cu HD foundation etc.), dar şi altele care poate nu îşi merită laudele. 

Cumpăr în mod constant de la Urban Decay doar primerul de ochi si creioanele 24/7 Glide-on (voi face review-uri la aceste produse în curând). Fardurile UD îmi par mult prea sclipicioase, cu formule destul de ciudate. Ce e de remarcat e faptul că sunt calitative şi foarte pigmentate. Unele nuanţe depăşesc intensitatea celor de la MAC. Oricum, lucrul acesta e cam nepotrivit spus, deoarece intensitatea unei culori depinde de finish-ul ei (frost, lustre, matte, satin, veluxe, veluxe pearl, velvet etc), dar şi de tipul de bază de machiaj folosit. 

Nu îmi place să cumpăr palete de la UD, deoarece:
  • culorile se repetă mereu (nu pot scăpa în nici un set de nuanţa de fard MCRA);
  • majoritatea culorilor sunt sidefate şi pline de sclipici;
  • unele palete au un packaging prea pueril şi deloc practic;

Ce am scris mai sus în acest mic review despre firma UD e o părere personală. Don't shoot the messenger! :P Sper că nu v-a deranjat acest short intro despre UD. Am considerat că poate e interesant pentru unele dintre voi să aflaţi părerea mea per total despre acest brand.

Eu sunt fan culori puternici, dar nuanţele neutre au un loc special în inima mea în mare parte datorită faptului că le folosesc cel mai des. Când am auzit de noua paletă de la UD nu mi-a venit să cred că se bazează pe tonuri neutre. Se pare că cei de la UD îşi ascultă clientii: nu numai că au schimbat packaging-ul pentru primerul de ochi, dar au şi lansat o paletă cu culori mai normale (fără tone de sclipici)! Nu am putut să rezist tentaţiei! :D

BOS vol. III nu m-a atras cu nimic şi m-am hotărât să dau o şansă paletei Naked. Imediat am cumpărat-o cu ajutorul unui amic din Londra. Mă bucur că a apărut şi la noi! Începe şi România să fie luată în considerare de brandurile din afară! MAC vine pe 25! Nu uitaţi! :D

Pros:
  •  culorile au finish-uri diferite (Matte, Satin, Shimmer and Sparkle), deci este loc pentru mai multe combinaţii, fără să fii limitată la doar a folosi paleta pentru look-urile de seară (aşa cum se întâmplă în cazul celor trei volume);
  • UD a lansat 5 nuanţe noi de fard în această paletă;
  • pigmentarea este foarte bună; chiar şi cele mate nu necesită neapărat folosirea unui primer pentru a avea o intensitate pe pleoapă decentă;
  • se observă faptul că combinaţia de culori a fost bine gândită; această paletă conţine nuanţe şi formule care îţi permit realizarea unor machiaje foarte diverse: de la neutre până la smoky eyes; 
  • preţul este foarte bun pentru ceea ce această paletă oferă (în Sephora am văzut paleta cu 170 ron); are un total de 12 culori, la care se adaugă şi un baby UDPP şi un creion Glide-on Duo în nuanţele Zero şi Whiskey;
  • ambalajul este mai normal, simplu, din catifea, fără o mie de luminiţe, sertăraşe şi tot felul de accesorii inutile; 
  • nu e LE, deci putem oricând să o cumpărăm! :D

Cons: 
Nu am prea multe critici de adresat acestei palete. Fardurile sunt excelente, creioanele la fel, iar de primer nici nu cred că mai are sens să zic ceva. 

Singurul lucru care mă deranjează un pic e ambalajul! Deşi e foarte finuţ, elegant, nu e chiar foarte practic. Are o formă dreptunghiulară care te cam împiedică să o iei în orice geantă cu tine, catifeaua din care este confecţionat ambalajul se murdăreşte foarte repede şi petele nu pot fi şterse foarte uşor. Un alt lucru care ma deranjează este legat tot de ambalaj: cutia efectiv îmi pare mult prea nesigură. De multe ori îmi este frică să nu cumva să o strivesc şi să o îndoi. Aş fi preferat un plastic mai dur, aşa cum sunt paletele de la MAC! 

Would I buy again? 
Da! De când o am o folosesc zilnic. E foarte practică şi îşi merită toţi bănuţii! Chiar folosesc toate nuanţele de fard!   
   
Do I recommend it?
Da! Consider că această paletă va place atât acelor fete care se bazează mai mult pe tonuri calde, mai discrete, cât şi acelor fete care preferă nuanţele mai tari. Sunt destule variante pentru fiecare! Vă sfătuiesc să citiţi review-uri înainte, iar dacă vă place să mergeţi să o vedeţi în realitate. Cu siguranţă nu veţi rezista tentaţiei!

În continuare voi posta câteva poze cu paleta mea Naked. Daţi click pentru a mări!

    Nu uitaţi să fiţi mereu frumoase, in & out!

    2 comentarii:

    1. Subscriu la introducerea ta despre UD.Chiar ma gandeam daca sa-mi mai iau o paleta Urban Decay.Am BOS vol II si cred ca ma limitez la asta. De obicei folosesc nuante neutre, dar parca nu-mi vine sa cumpar paleta Naked din cauza dimensiunilor si a ambalajului. P.S. Astept review-ul pentru creioane. :D

      RăspundețiȘtergere
    2. Bună, Andreea! Bine ai venit pe blog!

      Dacă ai deja o paletă de la UD nu cred că ai absolută nevoie de una nouă. UD cam repetă culorile. Doar 5 culori sunt noi, celelalte 7 se regăsesc în majoritatea paletelor. Oricum, culorile sunt frumoase, sclipiciul e ţinut sub control. Mie îmi place paleta, dar am cumpărat-o deoarece nu mai aveam nici o paletă de la UD. Nu cred că voi mai achiziţiona alte palete de la UD pe viitor. Poate doar Naked dacă nu mă plctisesc de ea în timp! Repetatul culorilor e o bilă neagră pentru mine şi prefer să mă orientez spre alte brand-uri ceva mai creative!

      Review-ul pentru creioane îl voi face în ianurie!

      O zi buna, Roxie!

      RăspundețiȘtergere

    Link list 1

    Link list 4

    Link list 2

    Link list 3

    © Thoughts on beauty things, AllRightsReserved.

    Designed by ScreenWritersArena