miercuri, 6 iulie 2011

Sephora, OPI, Malu Wilz haul!


Hello, hello! În sfârşit am revenit şi eu în blogosferă... Îmi cer scuze că am absentat în ultimele două luni, dar am fost nevoită să fac acest compromis. Am fost foarte încărcată cu job-ul şi cu pregătirea licenţei. Din fericire totul a revenit la normal, iar licenţa am luat-o cu o notă foarte bună după săptămâni de muncă şi stres maxim.

În ultimile zile mi-am dat liber la cosmetice şi mi-am cam făcut de cap în Sephora. De asemenea, am participat şi la un curs organizat de MALU WILZ în Suceava.

! Fetelor, acesta e primul meu haul şi vă rog să îmi spuneţi dacă doriţi să citiţi genul acesta de postări. Voi realiza review-uri în următoarele săptămâni produselor pe care le-am achiziţionat. În continuare vă voi prezenta foarte pe scurt produsele cumpărate :D Sper să vă placă alegerile mele şi dacă unele dintre produse le deţineţi deja vă rog să îmi spuneţi părerea voastră despre ele.

Daţi click pe imagini pentru a mări!  (Îmi cer scuze pentru calitatea fotografiilor...)

1. Sephora:


      2. Lady French: 
      • OPI Cajun Shrimp (OPI Classics Nail Collection);
      • OPI Malaga Wine (OPI Classics Nail Collection).

        În plus, am reuşit să o conving pe patroana de la Lady French să îmi vândă unul dintre standurile ei pentru ojele OPI. Am o mică mare obsesie legată de tot ce ţine de standuri, traincase-uri etc... 

        3. MALU WILZ: 
        • Camouflage Cream (culoarea N°9);
        •  Fixing Powder;
        •  Make up Base;
        • Spray fixare machiaj cu Aloe Vera;
        • Mineral Bronzing Powder (Sunkissed Edition); 
        • Make up Brush ( e sintetică şi am cumpărat-o special pentru aplicarea camuflajului);
        • set de 30 de bureţei din latex.

          Vă urez tuturor o seară minunată!
          Nu uitaţi să fiţi mereu frumoase, in & out!





          5 comentarii:

          1. ce de bunatati ti-ai cumparat!:X Sa le folosesti cu drag!>:D<

            RăspundețiȘtergere
          2. i love your haul of he polish!:D they are great colors!!

            parenting articles

            RăspundețiȘtergere
          3. Si ti-ai luat kitul ptr sprancene de la Too Faced!!
            Cum te intelegi cu el?
            Eu am tot de la Too Faced,dar varianta mai veche si am fost inebunita dupa trusa.A mea e pe terminate...ma mai tine vreo 2-3 zile si trebuie sa-mi iau alta :(

            RăspundețiȘtergere

          Link list 1

          Link list 4

          Link list 2

          Link list 3

          © Thoughts on beauty things, AllRightsReserved.

          Designed by ScreenWritersArena