joi, 3 februarie 2011

OPI - Review Black Shatter

OPI "Black Shatter"
Preţ: 43,7 ron (Carrefour Felicia, Iaşi)
Colecția: Katy Perry

Hello, lovelies! Astăzi a venit şi rândul unghiilor noastre să primească un pic de atenţie. OPI m-a ispitit din nou, deşi mi-am promis că am să o las un pic mai moale cu shopping-ul. Asta e...Deși mă bucură enorm achizițiile noi, portofelul meu suferă în tăcere...Dar să nu spuneți nimănui, să rămână între noi fetele!

Nu sunt o mare pasionată de manichiuri cât mai sofisticate, modele cât mai inedite, unghii false etc. Prefer o manichiură cât mai curată, simplă, îngrijită, într-o singură culoare, iar unghiile să aibă o mărime medie. În plus, trebuie să precizez că am două mâini stângi şi nu mă descurc deloc să încerc ceva mai interesant. Din acest motiv, mă orientez mereu spre ceva cât mai simplu, easy to do şi de efect. Vreau să felicit fetele care au talent şi realizează nişte unghiuţe minunate. Urmăresc din umbră multe blog-uri de gen. Deci,  felicitări fetelor!

Acum să vă vorbesc puțin despre OPI. Acest brand o are ca director artistic pe Suzi Weiss-Fischmann (multe dintre ojele OPI îi poartă numele, ex: Suzi skis in the Pyrenees etc.). La început compania producea produse stomatologice, dar în timp s-au reorientat şi au creat minunatele oje OPI. Interesantă tranziţia, nu?! 

Pros:
  • cantitate - ojele OPI au 15 ml, deci cantitatea e mai mult decât suficientă ca să îţi ajungă pentru doi ani (termenul lor de valabilitate);
  • aplicare - aceste oje au o pensulă mare și lungă, de foarte bună calitate. Unele fete nu sunt foarte mulțumite de mărimea pensulei aplicatoare, considerând-o prea mare. Eu, cu cele două mâini stângi pe care le am, sunt mai mult decât fericită să pot aplica dintr-o singură mișcare oja pe toată unghia;
  • acoperire - culoarea devine fidelă celei din sticlă după a doua aplicare, dar e foarte even şi nu lasă nici un fel de urme de linii;
  • selecția de culori - OPI are una dintre cea mai variată gamă de culori. Găseşti absolut de toate, iar numele ojelor sunt foarte simpatice şi uşor de reţinut;
  • ambalaj - simplu, de efect si foarte calitativ;
  • durata - rezistă pe unghii foarte mult (în cazul meu recordul a fost de 14 zile - dar am folosit şi Base Coat şi TOP Coat).

Cons:
  • preţ -  deşi ojele OPI sunt scumpişoare (majoritatea ating preţul de 37 ron, dar sunt şi excepţii care depăşesc acest preţ), credeţi-mă că îşi merită toţi bănuţii. Calitatea îşi spune cuvântul. Oricum, sunt foarte ieftine în comparaţie cu ojele Chanel, Le Vernis care depăşesc suma de 80 de ron;
  • miros - mirosul e destul de înţepător (un amestec de acetonă cu alte chimicale), dar nu se simte decât de foarte aproape;
  • durata uscării - în funcţie de textură, unghiile tale se pot usca şi în 3-5 min, dar şi în două ore (am păţit-o cu oja OPI Passion care are o textura cremoasă - superbă nuanţa, păcat că creează atât de multe dureri de cap);
  • loc de achiziție - la noi în ţară se găsesc în Sephora (dar nu în toate) şi în saloane profesionale. Oricum, durează ceva vânătoarea până când găsiti nuanța pe care o doriți.
  • e LE,  deci dacă o doriți trebuie să vă grăbiți să o achiziționați, deoarece nu face parte din colecția permanentă.

Acum e rândul să vă vorbesc despre noua oja OPI: Black Shatter! Scuzați intro-ul atât de lung despre OPI, dar am considerat că e necesar să vă transmit părerea mea generală despre acest brand. Sper că nu v-am obosit!

Nefiind foarte descurcăreaţă în nail art, mereu mi-am dorit să pot realiza modele mai deosebite. OPI mi-a îndeplinit dorinţa. E atât de uşor să o foloseşti, încât până şi eu mă descurc.

Pasul 1: Aplică base coat pentru a-ţi proteja unghia (dacă folosiți o bază nu veți mai avea unghiile îngălbenite);
Pasul 2: Aplică două straturi  din oja preferată. Pentru a avea un contrast cât mai reușit ,vă recomand culori cât mai mate și puternice, dar deschise (nu negru, albastru închis etc). Asigurați-vă că unghiile sunt uscate înainte de a vă da cu Black Shatter. Eu am făcut greșeala de a aplica prea repede și Black Shatter mi-a distrus culoarea de bază -  a dizolvat-o aproape complet. Funcționează pe sistemul de crăpare, iar dacă oja de bază nu este uscată complet .....veţi vedea rezultatul pe unghiile mele. Sorry for that!
Pasul 3: Aplicaţi un strat subţire de Black Shatter, dar încercaţi să nu aplicaţi de două ori pe aceeaşi suprafaţă. Şi încă un sfat: încercaţi să fiţi cât mai rapide posibil, deoarece oja se usucă uimitor de repede;
Pasul 4: Dacă doriţi, puteţi aplica şi un top coat pentru un pic de luciu. Black Shatter vă va face culoarea unghiilor destul de mată.

Would I buy again?  
Având în vedere cantitatea, mă îndoiesc că voi fi nevoită să cumpăr din nou. Cu siguranţă îmi va ajunge pentru mult timp, având în vedere cantitatea infimă care trebuie aplicată pe fiecare unghie.

Do I recommend it?
Da! Pentru toate doritoarele care vor o ojă ceva mai specială, OPI Black Shatter face ceea ce promite. Preţul nu e foarte mare, cantitatea e mai mult de cât mulţumitoare, iar de calitate nu mai avem ce comenta... 

În continuare voi posta câteva poze cu oja cu pricina. Vă cer scuze anticipat pentru monstruozităţile mele de unghii prost făcute. Chiar nu am avut timp să le refac. 

Prima şi penultima imagine sunt preluate, restul sunt personale. Daţi click pentru a le mări!

Imagine preluată de pe From Mona with gloss
Un exemplu de aşa da! 
Imagine preluată de pe The shoe dish
Un sfat: dacă sunteți la fel de neîndemânatice ca mine, folosiți creionul Nail Experts de la Avon pentru a îndepărta orice scăpare. E foarte bun și vi-l recomand. Dacă folosiți un creion cu acetonă mai bun, vă rog să îmi spuneți. Chiar sunt în căutare...



Să aveţi o seară cât mai plăcută! 
Nu uitaţi să fiţi mereu frumoase, in & out!

4 comentarii:

  1. Mi-o doresc si eu atat de mult! Pe aici nu a aparut :(
    Pupici si sa o folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea, îşi recomand această ojă! E întradevăr foarte bună şi spectaculoasă! Dacă nu gaseşti varianta celor de la OPI caută Barry M. Parcă am mai văzut şi alte firme de nailpolishes care au aşa ceva. Sper să o găseşti şi să te bucuri de ea!

    Hugs, Roxie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-a atras atentia aceasta oja.
    Inca ma gandesc :-?

    Multumesc de review!

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea, cu mare plăcere! Dacă te-ai decis să o cumperi să ne transmiţi părerea ta despre ea.

    Să ai o zi plăcută, Roxie!

    RăspundețiȘtergere

Link list 1

Link list 4

Link list 2

Link list 3

© Thoughts on beauty things, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena