luni, 22 noiembrie 2010

MAC - Review Lipstick Big Bow

Lipstick MAC Big Bow (Glaze; Hello Kitty Collection); 

După cum spune şi finish-ul (glaze), acest ruj are un efect lucios şi o pigmentare uşoară spre medie. Când am văzut prima oară acest ruj am fost un pic reticentă în a-l folosi, deoarece culoarea îmi părea mult prea tare si cam sclipicioasă. Un roz atât de tare necesită ceva curaj ca să îl porţi şi nu e nici foarte uşor să il combini cu un machiaj ok, evitând astfel să pari un mic clovn. Oricum i-am dat o şansă şi nu regret! După câteva purtări pe timp de seară  ( pentru zi e mult prea strident) şi cu un machiaj al ochilor minimal am observat că e chiar wearable şi destul de special în ceea ce priveşte nuanţa lui. Culoarea rujului e un mix de mai multe culori: un coral puternic amestecat cu un roşu rozaliu cu reflexii albastre!!! Interesant, nu? Cel puţin eu aşa îl văd.

Nuanţa unui ruj e interpretabilă pentru fiecare fată în parte, deoarece contează mult culoarea dinţilor, a tenului, nuanţa ochilor, a părului etc. Eu sunt brunetă cu ochi căprui şi un ten foarte deschis, by  the way!

Pros:
  • culoarea e unică cu un finish extrem de frumos care nu trece neobservat;
  • nu usucă aşa cum o fac rujurile cu finish Satin (Myth e oribil, nu îşi merită absolut deloc laudele dar despre asta voi vorbi într-un review viitor);
  • nu necesită luciu de buze peste datorită finish-ului uşor lucios;
  • deşi are glitter, acesta e foarte discret şi face nuanţa rujului mult mai interesantă;
  • are un ambalaj absolut superb. Hello Kitty nu numai că e imprimată pe ambalajul de carton, ci apare chiar şi pe batonul de ruj. Nu cumpăr produse doar pentru că sunt frumos ambalate, dar e drăguţ să se nimerească din când în când şi nişte detalii mai cute.

Cons:
  • deşi este descris ca având o pigmentare medie, culoarea este tare şi necesită ceva efort  ca să o combini cu un machiaj potrivit;
  • dacă ai buzele crăpate îţi va evidenţia problema aşa că eşti nevoită să dai cu un gloss peste ca să camuflezi;
  • nu e rezistent pe buze foarte mult, oricum lucrul acesta e discutabil pentru că sunt fumătoare şi e cam normal ca după o oră, două să fiu nevoită să reaplic. Rujul pe care îl am de la Elizabeth Arden totuşi parcă ţine ceva mai mult; 
  • e o nuanţă care poate fi purtată mai mult de fete tinere. Nu prea văd persoane peste 35 de ani cu o astfel de nuantă!
  • e LE, deci doritoarele trebuie să facă ceva săpături dacă doresc să cumpere rujul; 

Would I buy again? 
Nu! Motivul e simplu: nuanţa e prea dificilă de purtat! Prefer un ruj care să nu îmi dea atât de multe bătăi de cap!

Do I recommend it? 
De ce nu? Pentru cele care nu se tem de culori tari şi stăpânesc bine arta machiajului în aşa fel încât să nu fie prea over the top Big Bow e perfect!  

Vreau cu această ocazie să îi mulţumesc Carminei pentru surpriza minunată pe care mi-a făcut-o. Am participat la un giveaway organizat de către ea pe blog-ul Afrodita Beauty Shop şi am câştigat. E prima oară când am câştigat ceva şi primul produs MAC pe care l-am văzut în realitate şi pe care îl folosesc mereu cu drag. 

În continuare voi posta câteva poze cu rujuleţul. Scuzaţi calitatea, pozele au fost făcute cu telefonul. Data viitoare, voi realiza swatch-uri mai calitative! Am uitat să fotografiez rujul deschis şi singura poză pe care am găsit-o e una cu încă două farduri de la MAC. Scuze, dar acum îmi este imposibil să fac poze noi. Le voi înlocui cu altele mai clare mai târziu!


Nu uitaţi să fiţi mereu frumoase, in & out!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Link list 1

Link list 4

Link list 2

Link list 3

© Thoughts on beauty things, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena