duminică, 21 noiembrie 2010

About me


Hello, lovelies!  Mă numesc Roxana, am 22 de ani şi sunt o beauty junkie! Sunt o persoană care se mândreşte de faptul că e femeie, adora să se îngrijească şi să se răsfeţe din când în când cu diverse mici plăceri nevinovate (produse de makeup în general).  

Acord o atenţie deosebită machiajului, îngrijirii corporale, vestimentaţiei şi îmi place să fiu la curent cu tot ce e mai nou în domeniul de beauty, dar nu numai. Am să încerc prin intermediul acestui blog să fac review-uri pentru produsele cosmetice pe care le folosesc, să ofer sfaturi pe baza experienţei mele (nu prea vastă, dar poate folositoare pentru unii). Voi trata subiecte generale legate de beauty, vestimentaţie, nutriţie şi despre alte subiecte random.


Sper că veţi fi alături de mine în lumea mea virtuală de tabieturi feminine!  
Bine Aţi Venit!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Link list 1

Link list 4

Link list 2

Link list 3

© Thoughts on beauty things, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena