marți, 3 mai 2011

Living in a shoe - giveaway 1 year anniversary

Bună, fetelor! Long time no see! Îmi cer scuze, dar în ultimul timp am fost mult prea stresată şi ocupată încât nu am mai găsit timp şi pentru blog. Le aplaud pe fetele care postează zilnic, nu ştiu cum reuşesc... - eu una nu prea pot să găsesc timp pentru toate. Trebuie neapărat să îmi organizez mai bine timpul pentru că în ritmul acesta am să ajung doar să muncesc ca un robot şi să nu mai am timp şi pentru mine.



Astăzi mi-am verificat lista de blog-uri şi nu am putut să nu particip la giveaway-ul organizat de o persoană superbă in & out. Living in a shoe este blog-ul deţinut de o fată cu un gust excepţional, de o frumuseţe naturală, delicată care mă inspiră mereu. Sintagma "Less is more" o defineşte şi ne arată că este posibil să te îmbraci cu bun gust, simplu, trendy şi timeless cu un buget mediu chiar şi în România. Bravo! Să nu uit să o felicit deoarece în curând va fi o tânără mămică!

Vă invit să îi citiţi blog-ul şi să participaţi la giveaway-ul organizat cu ocazia împlinirii a primului an în blogosferă! Giveaway link

În continuare voi posta trei dintre ţinutele mele favorite realizate şi purtate cu atît de multă feminitate şi personalitate!

Daţi click pentru a mări!




Sursa: Living in a shoe

Vă urez tuturor o seară minunată!
Nu uitaţi să fiţi mereu frumoase, in & out!


2 comentarii:

  1. multumesc frumos pt. descrierea frumoasa pe care mi-ai facut-o. mai un pic si imi dau lacrimile de emotie (cred ca din cauza hormonilor care deocamdata isi fac de cap). Ma bucur ca te-ai inscris la giveaway si sper sa fie cu noroc.
    I'm your new follower!

    RăspundețiȘtergere

Link list 1

Link list 4

Link list 2

Link list 3

© Thoughts on beauty things, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena